Al doilea din țară, OMD Municipiul Tulcea a adus în Deltă Destinația Anului, cea mai mare realizare de la înființare
Într-un bilanț succint al primei jumătăți de an 2025, Alex Filip, managerul OMD Municipiul Tulcea are, într-adevăr, ce arăta publicului larg:
Cea mai de preț realizare este, fără doar și poate, câștigarea Competiției Destinația Anului. Fără îndoială, aceasta va fi una dintre cele mai mari realizări ale OMD-ului, nu doar din această primă jumătate de an, ci în general. Vă reamintesc că OMD Tulcea și-a asumat coordonarea candidaturii și am reușit să câștigăm atât la categoria pentru care am fost nominalizați, „Tărâmuri Fermecate”, cât și Marele Premiu. Anul acesta, toți tulcenii se pot fi mândri cu faptul că Delta Dunării este Destinatia Anului, iar beneficiile în termeni de vizibilitate și promovare sunt evidente.
Apoi, 𝘾𝙤𝙣𝙨𝙤𝙡𝙞𝙙𝙖𝙧𝙚𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙚𝙣𝙚𝙧𝙞𝙖𝙩𝙪𝙡𝙪𝙞 𝙥𝙪𝙗𝙡𝙞𝙘-𝙥𝙧𝙞𝙫𝙖𝙩 – Cooptarea a 10 noi membri în OMD confirmă eforturile noastre începute încă din toamna anului 2023. În total, suntem 34 de membri, devenind al doilea cel mai mare OMD din cele 27 din România (după cel din Borsec cu 35 membri). Astfel, deciziile noastre privind dezvoltarea turismului tulcean devin tot mai reprezentative.
𝙎𝙘𝙝𝙞𝙢𝙗 𝙙𝙚 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙧𝙞𝙚𝙣𝙩𝙖 𝙩𝙧𝙖𝙣𝙨𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚𝙧 – Anul trecut am semnat un acord de colaborare cu primul OMD din Republica Moldova, cel din Lunca Prutului. În acest an, am avut ocazia să schimbăm idei și bune practici și cu reprezentanții OMD Riviera Nistrului. Sperăm ca, odată încheiat războiul, să putem crea împreună noi produse turistice atractive pe piețele externe.
𝙈𝙖𝙩𝙚𝙧𝙞𝙖𝙡𝙚 𝙙𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙤𝙫𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙪𝙧𝙞𝙨𝙩𝙞𝙘ă – Am realizat o nouă hartă a orașului, tipărită în 5000 de exemplare și distribuită unităților de cazare, muzeelor, centrului de informare și NAVROM. De asemenea, am actualizat și distribuit pliantul în limba română și engleză, plus alte materiale (stickere, prisme ș.a.). Dacă reprezentați un operator în turism și doriți aceste materiale, nu ezitați să mă contactați pentru a vi le oferi.
𝘽𝙧𝙖𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙪𝙧𝙞𝙨𝙩𝙞𝙘 𝙤𝙪𝙩𝙙𝙤𝙤𝙧 – Brandul Tu și Tulcea a trecut la un nou nivel, sporindu-și vizibilitatea în mediul outdoor. În zona centrală am montat trei panouri informative verticale cu indicații de distanță spre principalele atracții și două panouri mari cu harta orașului (2,3 x 1,5 m), unul în Piața Civică și altul pe faleză, în Parcul Delta. De asemenea, am instalat câte un panou cu harta municipiului la cele patru intrări în oraș, alături de totemurile municipalității.
#𝙏𝙐𝙨𝙞𝙏𝙐𝙇𝘾𝙀𝘼 𝙄𝙣𝙛𝙤𝙩𝙧𝙞𝙥 (𝙚𝙙𝙞𝙩𝙞𝙖 𝙖 𝙄𝙄-𝙖) – În paralel cu Festivalul 𝐒𝐜𝐫𝐮𝐦𝐛𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐑𝐮𝐬𝐚𝐥𝐢𝐢, am organizat un nou infotrip cu bloggeri și jurnaliști de la publicații cu vizibilitate națională, pentru a promova orașul, festivalul și Delta Dunării ca o experiență turistică completă. Până acum, am monitorizat 30 de articole și peste 100 de postări pe social media.
E mult? E puțin, pentru un OMD relativ nou înființat? Sigur e loc de și mai bine! Iar tânărul profesionist Alex Filip știe că îi are alături pe cei 33 de antreprenori din mediul privat (din industria HoReCa), pe primarul municipiului care este și inițiatorul acestui proiect și cărora le mulțumește, tuturor, pentru susținere și promovarea eforturilor sub brandul touristic Tu și Tulcea. Alternativă la Curaj și Implicare, Alex Filip nu are! Succes în continuare!
N.A.