Principalele subiecte discutate la o recentă ședință:
- O primă retrospectivă a acestui sezon turistic care, în contextul actual (război la graniță, creșterea taxelor, reducerea consumului ș.a.) a fost, așa… cum a fost. La finalul anului, se va face o analiză mai detaliată pentru a stabili împreună, membrii asociați, cum se vor adapta la noile condiții și cum vor continua demersurile.
- OMD este în pregătire cu o ofertă de extra-sezon, ce va fi lansată săptămâna viitoare pe platforma Tu și Tulcea. Scopul acestei acțiuni de marketing este să se forțeze extinderea sezonului turistic și să se persiste în eforturile de poziționarea a orașului ca destinație turistică în orice perioadă a anului. Ulterior, tot în același sens, vor fi lansate oferte speciale și pentru Crăciun și Revelion!
- Un raport detaliat privind colectarea taxei de promovare turistică de la unitățile de cazare omologate din oraș, precum și situația locațiilor neomologate la MEDAT.
A fost prima întâlnire în format extins a Organizației de Management al Destinației Turistice Municipiul Tulcea prin cooptarea a 10 membri noi. În prezent, OMD Tulcea numără 34 de membri fondatori și asociați, devenind astfel al doilea OMD ca mărime din România (din cele 30 avizate de minister), după cel de la Borsec (Harghita), care numără 35 de membri.
Sursa: Alex Filip (facebook)