Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Tulcea îi inștiinţează pe angajatorii judeţului Tulcea că documentele necesare pentru obținerea șomajului tehnic, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, vor fi transmise, începând de vineri, 1 mai 2020, doar prin Registratura electronică pusă la dispoziție de Guvernul României prin Autoritatea pentru Digitalizarea României, https://aici.gov.ro.
Transmiterea documentelor prin Registratura electronică va asigura procesarea mai rapidă a documentelor, o evidență mai bună a actelor transmise și va facilita accesul la formularele ce trebuie completate. De asemenea, cererile vor fi editate în format inteligent pentru a ajuta angajatorii să calculeze indemnizația solicitată și vor fi limitate erorile cu privire la datele firmei, numărul contului bancar, CNP etc. Plata din bugetul asigurărilor pentru șomaj a indemnizațiilor se face în cel mult 15 zile de la depunerea documentelor şi se efectuează salariatului în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea de către angajator a sumelor.
Pentru orice alte informații suplimentare cu privire la șomajul tehnic AJOFM poate fi contactat prin: Poștă electronică: ajofm@tl.anofm.ro; – Telefon mobil: 0748 549 761; – Telefon fix: 0240 516 858.
AJOFM Tulcea






