“Pulsul Cetății”, așa cum au denumit generic consilierii PSD comunicarea cu cetățenii municipiului, a ajuns în Cartierul Vest. Ca și în alte cartiere și aici s-a strâns destulă lume care apreciază astfel de dialog administrație-cetățean, pe teren, la fața locului, în loc să aștepte rând la audiențe. În Vest, viceprimărița Andaluzia Luca, efectiv, și-a încărcat agenda cu o mulțime de necazuri reclamate de cetățenii de pe str.Metalurgiștilor și zona adiacentă, iar din cele reclamate de oameni, unele ar fi mai degrabă de competența Poliției, decât a administrației orașului. Pe scurt ce probleme au ridicat oamenii din Vest și viceprimărița a reținut: # pe linie de siguranță a cetățeanului- după lăsarea serii, locatarii se simt amenințați. Grupuri de tineri, dar nu numai de tineri, petrec în fața blocului, pe domeniul public, dând muzica la maxim # lipsa unui sistem de colectare a apelor meteorice care amenință subsolurile blocurilor de pe str. Metalurgiștilor # administrarea defectuoasă a asociației de proprietari. După cum spun cetățenii, administratorul ar inventa diverse contribuții ale locatarilor(fie impozite pe clădiri, fie penalități de la ANAF sau cantități nejustificate de apă consumată peste noapte, deși Aquaserv nu a emis facturi în acest sens). Mai mult, cetățenii s-au plâns viceprimăriței despre diverse sume de bani încasate de administratorul asociației, pentru acoperirea unor cheltuieli nejustificate, după părerea lor. A rămas ca la începutul săptămânii viitoare, viceprimarul Andaluzia Luca să se întoarcă în Vest, la o discuție și cu administratorul asociației de proprietari și cu locatarii care îl contestă.
După cartierul Vest va fi luat pulsul în alt cartier. Acest mod de comunicare cu cetățeanul, direct acasă la el, pare a fi cel mai eficient și pentru edili dar și pentru cetățean. Pentru că problemele lui se pot concretiza în proiecte de hotărâri care pot schimba fața orașului, în fond, viața noastră, a celor care trăim în el.
N.A.
+ There are no comments
Add yours