Academia de Studii Economice București, Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului, prin Centrul de învățământ la distanță ce funcționează la Colegiul Economic ”Delta Dunării” Tulcea, organizează concurs de admitere pentru anul universitar 2023-2024, ciclul învățământ de licență (3 ani) în forma învățământului la distanță, pentru care asigură 29 de locuri.
Oferta A.S.E.-ului creează pentru noi, tulcenii, o oportunitate deosebită, deoarece:
- A.S.E. este liderul învățământului economic superior din România și sud-estul Europei. Ca atare, formându-ne într-un asemenea mediu academic, dezvoltarea noastră universitară ne va permite să dezvoltăm la maximum propriul potențial intelectual.
- La absolvire diploma voastră de licență este o diplomă „tare”, acceptată și căutată de toți angajatorii publici și privați. Prin urmare, angajarea voastră devine foarte facilă mai ales în toate ramurile de dezvoltare economică (85% dintre absolvenți se angajează în primele 6 luni).
- Pentru noi tulcenii este o formă de instruire care presupune cele mai mici costuri cu învățământul superior. În plus, deoarece cursurile se desfășoară numai în week-end, aveți posibilitatea să vă angajați pe perioada studiilor și să achitați taxa din propriile venituri.
Pentru anul universitar 2023-2024, înscrierea pentru admitere se va realiza în perioada 01 – 04 septembrie 2023- 0ra 14.00, exclusiv on-line, folosind platforma http://admitere.ase.ro . Pentru cei care nu dispun de mijloacele tehnice necesare, Centrul teritorial va asigura asistență pentru înscriere, la Colegiul Economic „Delta Dunării”, corpul C, zilnic între orele 10,00-15,00. Telefoane de contact: 0722991901 și 0744519852. (Atenție perioada de însciere este foarte scurtă, ca atare, pregătiți din timp actele necesare și inscrieți-vă în primele zile).
Aș dori ca accesul vostru în învățământul superior să se realizeze conform gândurilor pertinente ale prof. univ. dr. Nicolae Istudor, rectorul A.S.E. București „când decideți opțiunile pentru viitorul vostru, să luați în calcul reputația A.S.E.-ului în rândul angajatorilor și gradul foarte bun de inserție a absolvenților noștri pe piața muncii, pentru că, sunt sigur că fiecare dintre voi dorește să-și găsească un job ofertant la finalizarea studiilor superioare”.
Vă așteptăm cu drag, pentru un viitor mai bun în cadrul comunității tulcene!
Coordonator Centru de Învățământ la Distanță – Tulcea,
Prof. dr. Lucan Liviu
DOSARUL DE ÎNSCRIERE
Înscrierea la concursul de admitere se face in platforma admitere.ase.ro.
Candidatul se va înscrie cu numele complet (cu diacritice), conform certificatului
de naştere, precizând adresa de e-mail activă şi numărul de telefon, încărcând câte
un singur fișier (copia va cuprinde toate paginile unui document și nu va fi
încărcat pagină cu pagină) pentru următoarele documente (copii în format .pdf
sau .jpeg/.jpg):
1. Diploma de bacalaureat (sau diplomă echivalentă cu aceasta). Absolvenţii programelor de studii din străinătate și ai liceelor
internaționale din România, pe lângă diploma de bacalaureat/adeverinţa de absolvire, trebuie să încarce pe platforma
admitere.ase.ro și copia atestatului/adeverinței de echivalare emis/emisă de ministerul de resort – CNRED și vor transmite
inaintea înscrierii, la adresa internaționaladmission@ase.ro, actele de studii (diploma de bacalaureat sau echivalenta, foile
matricole corespunzătoare tuturor anilor de liceu și copia adeverinței emise de CNRED). Comisiile de admitere constituite la
nivelul fiecărei facultăți vor verifica, împreună cu Direcția de Relații Internaționale dosarele candidaților;
2. Foaia matricolă (sau echivalenta acesteia) din care rezultă mediile anilor de studii (pentru absolvenții cu diplomă de bacalaureat
din anii precedenți). Absolvenţii care au promovat examenul de bacalaureat în sesiunea din iulie 2023 vor încărca foaia matricolă
sau adeverinţa care atestă mediile anilor de studii;
În cazul pierderii, distrugerii totale sau parțiale a diplomei de bacalaureat sau plastifierii acesteia, copia documentelor
care atestă îndeplinirea tuturor formalităților legale privind întocmirea unui duplicat al diplomei de bacalaureat, (declarație pe
proprie răspundere, autentificată la notariat, anunțul la Monitorul Oficial privind pierderea/deteriorarea actului de studii, adresa
din partea liceului absolvit, din care să reiasă faptul că absolventul a depus solicitare privind eliberarea unui duplicat al diplomei
de bacalaureat și adeverința din care să reiasă rezultatele obținute la examenul de bacalaureat).
3. Eseul motivațional/eseurile motivaționale, datat, semnat, scanat/fotografiat, privind alegerea ASE și a programului de studii
care reprezintă prima opțiune pentru fiecare limbă de predare a programelor din fișa de înscriere.
4. Adeverinţa medicală tip, eliberată de către cabinetele medicale (şcolare sau teritoriale) sau de medicul de familie, cu cel mult
şase luni înainte de data înscrierii, din care să rezulte că solicitanţii sunt apţi pentru înscrierea la facultate;
5. Certificatul de naştere;
6. Cartea de identitate;
7. Certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
8. Declaraţia pe propria răspundere – document ce se completează în platforma admitere.ase.ro (Anexa 7), prin care candidatul
declară că: nu a fost exmatriculat din ASE, fără drept de reînmatriculare; nu va beneficia, concomitent, de finanţare de la buget
pentru două sau mai multe programe de studii universitare, indiferent de nivelul lor şi nu va urma simultan mai mult de două
programe de studii universitare, indiferent de nivelul şi forma de finanţare ale acestora; a fost/nu a fost înmatriculat, la un alt
program de studii universitare de licenţă, inclusiv numărul semestrelor în care a beneficiat de finanţare de la buget; a absolvit o
altă facultate; este de acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
9. O fotografie 3/4 tip legitimație/pașaport, format .jpg sau .jpeg;
10. Dovada plăţii taxelor de înscriere pentru cei care plătesc prin virament bancar.
11. Certificatul de competenţă lingvistică, prin care sunt certificate competenţele lingvistice pentru limba de predare a programului
de licenţă la care candidează (dacă este cazul) sau acte de studii eliberate de instituții de învățământ din România sau străinătate
cu predare în limba de organizare a programului pentru care candidează;
12. Certificatul de orientare școlară și profesională/certificatul de încadrare în grad de handicapă, valabil la data depunerii
acestuia, după caz;
13. Documentul care atestă apartenența la minoritatea rromă, după caz;
14. Documentul care certifică apartenența la sistemul pentru protecție socială, după caz;
15. Diploma care atestă obținerea distincției în cazul candidaților olimpici naționali și internaționali;
16. Documentul care să certifice scutirea de la plata taxei de înscriere pentru primele două opțiuni;
17. Declarația pe propria răspundere privind autenticitatea documentelor încărcate pe platforma admiterii și corespondența dintre
actele digitale/scanate și cele originale (Anexa 8).
!! În cazul în care actele de studii și/sau de stare civilă (certificat de naștere/căsătorie) sunt redactate în altă limbă decât română, vor fi
încărcate pe platforma admitere.ase.ro și copii legalizate ale traducerilor în limba română.
!!! Toate documentele de mai sus, încărcate de fiecare candidat, vor constitui dosarul de admitere al acestuia. Dosarele incomplete nu
sunt acceptate pentru înscriere.
+ There are no comments
Add yours