După un an de la inaugurarea podului de la Brăila. Urme adânci lăsate de autovehiculele de mare tonaj

Inaugurat cu mare pompă în urmă cu aproape un an. Acum, la trei săptămâni de la cea de-a patra reparație într-un an, podul peste Dunăre de la Brăila necesită din nou intervenții. Mai mult, un podeț de la breteaua de legătură pod – km 4 (spre Măcin) este intrat în reparație, circulația având de suferit, la momentul zilei de duminică, 16 iunie, coada de autovehicule măsurând vreo 5 km. Vechiul drum de pe digul-șosea  Măcin – Smârdan este, de asemenea, afectat, fiind distrus de autovehiculele de mare tonaj, calea de rulare transformându-se în făgașe. Autoritățile competente pentru verificarea tonajului a transportatorilor lipsesc din peisaj. Poziționarea unui cântar la întrarea pe pod ar rezolva o bună parte din aceste probleme, accentuate de temperaturile ridicate. Și canicula de-abia a început. Inexplicabil cum autorităților nu iau nicio măsură pentru restricționarea circulației autovehiculelor de mare tonaj pe pod, zilnic traversându-l zeci/sute de mașini încărcate cu piatră pentru drumurile din Moldova.

Situația semnalată de atâtea ori și de cetățeni și de mass media reclamă intervenții urgente, altfel, vom declara muzeu această minunăție de pod.

Marian Sandu, consilier județean Tulcea

+ There are no comments

Add yours